מזגני Inverter ומזגני ERA

 
חישוב כלכלי מוכיח שרכישת מזגן Inverter היא קנייה נכונה, גם לטווח ארוך.

כיצד? למרות שמזגן Inverter מעט יקר יותר ממזגן רגיל, הרי שבזכות העובדה שהוא חוסך מאות שקלים בשנה בצריכת חשמל (עד 30%), עם הזמן הוא "מפצה" על מחירו. ה"פיצוי" קורה בערך לאחר 5 שנים.

כיוון שרכישת מזגן נעשית לטווח ארוך של 10 עד 15 שנים, מסתבר שהמזגן משלם את מחירו בחיסכון בחשמל! וכל זאת מבלי להזכיר את שאר היתרונות הייחודיים שלו, לדוגמה: במזגן רגיל, המדחס הינו בעל שני מצבים: פועל במלוא כוחו או הוא כבוי לגמרי. עם הפעלת המזגן, המדחס מתחיל לפעול (ב- 100%), עד שהוא מגיע לטמפרטורה המבוקשת, ואז מפסיק. כשהטמפרטורה בחדר משתנה, המדחס מופעל שוב, וכך במחזוריות – פועל וכבה, פועל וכבה. כל התנעה כזו של המדחס שוחקת אותו, גורמת לבלאי מוגבר ולצריכת חשמל גבוהה יחסית. גם עוצמת הרעש בשעת ההתנעה גבוהה. בנוסף, נוצרות "קפיצות חום" או "קפיצות קור", ויכולת בקרת הלחות של המזגן (בקיץ אוויר פחות לח ובחורף אוויר פחות יבש) נפגמת.
 
למזגן Inverter לעומת זאת, יש מדחס חדשני בעל תפוקה משתנה. כלומר, יש לו את כל טווח המצבים שבין המצב הכבוי למופעל. עם הפעלת המזגן, המדחס מתחיל לפעול במלוא עוצמתו, בכדי להגיע לטמפרטורה המבוקשת במהירות. משזו הושגה, מערכת הבקרה האלקטרונית מורה על הפחתת תפוקת המדחס, בכדי לשמור על הטמפרטורה הרצויה. מכיוון שנחסכים מחזורי הכיבוי וההתנעה, נחסכת גם עד 30% מצריכת החשמל, הבלאי והשחיקה נמוכים יותר והפעולה שקטה בהרבה.

בזכות הדיוק של מדחס האינוורטר, מתקבלת הטמפרטורה המבוקשת בחדר ולא נוצרות "קפיצות הטמפרטורה" המוכרות מהמזגנים הרגילים. במקביל, גם בקרת הלחות יעילה ואפקטיבית הרבה יותר.
 

מזגן ERA – מערכת האקלים המתקדמת בעולם

 
מזגני אלקו ERA משלבים את טכנולוגיית ה- Inverter המעניקה איכות, נוחות בשימוש, אמינות פעולה ויעילות חסרת תקדים. המערכת מציגה ביצועים מעולים בכל מזג אוויר ובכל אזור אקלים, תוך שמירה על טמפרטורה ועל תנאי לחות יציבים, בד בבד עם חיסכון בצריכת אנרגיה.
 
 
התמחות במזגני Inverter
 
 
 
Elco ERA
 
 
 
מזגנים עם טווח תפוקה מוגדל
 
 
 
 

ממאפייני מזגני ERA:

 
  • מערכת בטכנולוגיית Inverter
  • פעולה שקטה במיוחד
  • שטח אחסון מצומצם
  • ריבוי יחידות פנים במגוון הספקים
  • נצילות גבוה
 
חברת חיים קור משווקת, מתקינה ומתקנת מזגני אינוורטר ומזגני ERA, שמציעים טכנולוגיות מתקדמות לשליטה באקלים.
 
צרו קשר ותיהנו מכל היתרונות שלהם: 072-3268249.